duminică, 29 mai 2011

Vinete la microunde

o reteta pe care o mancam la Head in sediul din Splai dar si mai des in sediul din Floreasca.
Se face relativ repede si este foarte gustoasa. Se poate face in diferite feluri, imaginatie sa ai... eu de obicei le fac cu ce am in frigider.

Am luat o vanata pe care am taiato in doua, am crestat miezul si am presarat sare si ulei de masline si am pus jumatatile in microunde unde am lasato 10 minute.

In acest timp am feliat o rosie mare, un carnat chorizo si o jumatate de rotita mica de cascaval

Dupa ce s-au scurs cele 10 minute, am adaugat peste jumatatile de vinete feliile de chorizo si am pus din nou la microunde 3 minute


apoi au urmat rosiile si iar 3 minute la microunde
si la sfarsit feliile de cascaval, insa de data asta le-am mai lasat un minut

Un gust divin. E drept ca nu sunt tocmai dietetice, dar mancam cu masura :))
Sa ne fie de bine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu