sâmbătă, 14 mai 2011

Pizza a la Kati si inghetata de casa

Astazi ne-am dat in petec cu o pizza imensa si plina de calorii, dar am mancat un desert usor si cat de cat sanatos.

Saptamana asta un prieten mi-a trimis link-ul unui blog cu retede de mancare. De acolo m-am inspirat cu aluatul de pizza. Multumesc Dan, foarte utila informatia :).

Cat a fost Sara la kineto, eu m-am aprovizionat din piata cu cotlet crud uscat si sunculita afumata, restul ingredientelor le aveam in frigider.

Aluatul dupa cum spuneam l-am cules de aici.

Am amestecat 8 linguri de faina cu 2 linguri de gris si un praf de sare. Am adaugat drojdie cam cat poti a iei cu varful degetelor, 15 linguri de apa si o lingura cu ulei cu aroma de usturoi (am pus usturoi tocat nu prea marunt intr-o sticla peste care am adaugat ulei de masline. e foarte bun si da o savoare deosebita mancarurilor) si am framantat bine pana s-a facut o coca elastica de marimea unui pumn. L-am facut inainte sa plec la piata si l-am lasat la crescut in castron acoperit.
Dupa ce am venit de la piata, coca avea dublul volumului asa ca nu mi-a mai ramas decat sa toc mezelurile, cascaval si ementaler, o ciuperca gigantica si un ardei iute. Am intins aluatul in forma de cerc si l-am pus in tava.
Am uns aluatul cu bulion, am presarat fulgi de chilli si busuioc uscat si am decorat cu ciupercile si ardeiul iute.
Am pus in cuptorul incins pret de cinci minute la nivelul cel mai aproape de flacara dupa care am scos din cuptor si am adaugat mezelurile si cascavalul.

Apoi am pus din nou in la cuptor la cea mai de sus treapta, ca sa se topeasca bine cascavalul si sa se gateasca mezelurile, 10 minute.

Am portionat feliile imediat ce am scos pizza din cuptor si cand a venit Sara de la sala era numai buna de mancat. A iesit delicioasa, cu blatul crocant, mezelurile proaspat afumate, usor picanta... mmm
Apoi ne-am delectat cu o inghetata de casa, facuta cu o seara inainte, din fructe de padure congelate, cu iaurt tnuva slim si miere de albine, mixat totul la blender, pus in formele de inghetata de la ikea si apoi la congelator.

Si sa ne fie de bine :)) ca tare bun a mai fost...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu