duminică, 22 mai 2011

Canelloni cu carne si ciuperci

Pentru sambata la pranz, am pregatit Canelloni cu carne, o reteta inventata de mine. Iata cum mi-a trecut mie prin cap sa le pregatesc.


Am tocat o ceapa si un ardei iute marunt si le-am pus la calit in ulei de usturoi.
In timp ce se calea frumos ceapa am tocat doua ciuperci maricele
pe care le-am pus la calit peste ceapa si ardei

dupa ce s-au inmuiat ciupercile am adaugat in tigaie carnea pe care am condimentato cu o seara in  urma cu sare, piper, usturoi, cimbru, boia iute

am lasat totul la calit aproximativ 10 minute si aproape de final am adaugat 100 ml de smantana vegetala

am amestecat bine si am stins focul. La sfarsit am ras deasupra ementaler, am amestecat din nou si am lasat compozitia sa se raceasca.

In timp ce compozitia se racea am pregatit sosul. Nu am mai calit ceapa ca aveam deja in umplututa. Am tocat marunt cateva rosii cherry in ulei de usturoi

si dupa ce s-au calit bine am adaugat o conserva de rosii in bulion si supa de porc (saptamana trecuta am pregatit rasol si zeama am pastrato la frigider pentru o ocazie ca asta).

La sfarsit am condimentat cu sare, piper si busuioc uscat.

Apoi am umplut canelloni cu compozitia din carne si ciuperci


Am turnat sosul deasupra si am bagat la cuptor dupa ce am acoperit vasul cu folie de aluminiu timp de jumatate de ora.
Mie mi s-au parut delicioase si mi-a confirmat asta si Sara, dar si vecinele noastre care au fost invitate la masa.
La final am servit un chec delicios de casa, dar l-am facut in viteza si nu am mai apucat sa il fotografiez.
Sa ne fie de bine!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu