sâmbătă, 28 mai 2011

Chec cu iaurt, migdale si cacao

Este reteta pe care saptamana trecuta nu am mai apucat sa o fotografiez. Numai ca de data asta am folosit zahar brun si faina integrala.

Deci, primul lucru pe care l-am facut a fost sa aprind gazul in cuptor ca sa aiba timp sa se incinga bine, apoi am razuit coaja unei lamai peste care am adaugat albusurile de la 3 "oo" si un praf de sare.

Apoi am batut albusurile de ou spuma si am adaugat 2 masuri (masura de care vorbesc este un pahar mic de iaurt) de zahar.
dupa ce zaharul s-a topit am adaugat un zahar vanilat si galbenusurile de ou, urmate de un iaurt (pahar mic) o masura cu ulei, 50 gr migdale rasnite si 3 masuri de faina care a fost amestecata inainte cu un praf de copt.

Apoi am uns o forma cu unt si am presarat migdale taiate si stafide pe fundul formei
am turnat o jumatate din compozitia de chec peste care am adaugat migdale tocate si stafide

iar in a doua jumatate de compozitie am adaugat 2 linguri de cacao si am amestecat bine

apoi am turnat compozitia ce cacao peste compozitia alba

Cu o lingura am amestecat usor in compozitii ca sa se amestece frumos straturile si am dat-o la cuptor
unde am lasato 40 de minute la 160 de grade. Dupa jumatate de ora am inceput sa o verific cu proba paiului.
Asa arata cand am scoso din cuptor

si asa cand am scoso din tava

i-am adaugat pe deasupra un praf de zahar vanilat si ceva zahar pudra.

este bunutz :))  zau :p

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu