sâmbătă, 28 mai 2011

Conopida gratinata

imi era de mult gandul la ea, insa fiica mea nu prea aprecia conopida. Asa ca a durat o perioada de adaptare cu conopida, munca de lamurire si convingere de calitatile ei si apoi am trecut la atac. Adica joi mai exact.

Am luat o conopida medie de la piata, pe care am spalato bine, am cules buchetelele si le-am pus la fiert in aburi.
Dupa ce s-au inmuiat, am pus pe fundul unui vas de ceramica condimente (sare, piper, chilli, oregano)

Am, asezat buchetelele de conopida, le-am dat si am presarat si peste ele condimente
Am razuit branza cas si cascaval pe deasupra
Apoi intr-un castron am amestecat bine un ou cu 200 ml de smantana si condimente
Am turnat compozitia cu grija pe deasupra in asa fel incat sa cuprinda toate buchetelele de conopida

Si gata. Mai trebuie coapta :)). Asa ca am bagato la cuptor unde am tinuto 20 de minute la 180 grade.

i-a placut Sarei, mult. Asa de mult ca a mai cerut o portie :)) Sarumana pentru masa c-a fost buna si gustoasa si bucatareasa FRUMOASA :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu