miercuri, 13 iunie 2012

Papads madras si guacamole

Papads madras egal varianta indiana de creveti vietnamezi sau chinezesti... de pe vremea aceea  ... zic eu



sunt facuti din faina de linte si faina de orez in combinatie cu carbonat de calciu si sare... deci nimic rau de digerat. singurul rau e ca sunt prajite, insa  nu mancam in fiecare zi asa ca nu ne vom gandi la asta prea mult :))







nimic special in pregatirea lor. se cumpara pachetul de Papas Madras de la magazinul de delicatese indiene sau de la magazinul de produse bio trendy si cool din Amzei, se desface, se ia foaia, eu le-am rupt in 4







caci le-am servit cu guacamole si ar fi fost incomod de manevrat foaia intreaga, le-am prajit cateva secunde pe o singura parte in ulei incins si le-am pus in castron :)








gospodina perfecta si total implicata ca sa zic asa :)) e ca aia... am spalat toata ziua rufe la masina de spalat :)))






Guacamole este un sos mexican cu baza din avocado. asa ca am combinat india cu mexicul pentru un plus de savoare :) si pachetelele de vara cu iz asiatic din postarea anterioara ;)






se prepara aproape la fel de repede si simplu ca si papads. doar ca aici in loc de prajit, maruntim ingredientele si le amestecam









folosim asa:

2 fructe de avocado, un fir de ceapa verde, o lingura de zeama de lamaie, o rosie, un ardei, jumatate de catel de usturoi, patunjel, sare. se ia avocado, se scoate miezul si se paseaza fin cu fruculita, se adauga zeama de lamaie ca sa nu oxideze pulpa de avocado. apoi se toaca marunt celelalte legume si se amesteca totul. se potriveste cu sare si se serveste cu ce aveti chef. noi ati vazut cu ce l-am ingurgitat :)) si ne-a placut tare

cea mai simpla si rapida gustare. o combinatie interesanta care se pregateste in 15 minute maxim

Enjoy!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu