sâmbătă, 23 iunie 2012

Fresh de ceai rece

Este un ceai pe care l-am pregatit azi de dimineata. 


Inainte de meditatia Sarei la romana, ma intrebam oare ce sa le dau de baut racoritor, reconfortant si plin de energie buna...  am inceput prin a fierbe jumatate de litru de apa cu 3 linguri de zahar brun. in mod normal pun miere dar de data asta nu am ... asa ca mi-am adus aminte de o informatie pe care am prinit-o cand Sara era bebe, de la o doctorita pediatra. imi zicea ca atunci cand ii fac ceai, inainte, sa fierb apa cu zahar timp de 10 mimute, pentru ca prin fierbere zaharul se transforma in glucoza... dupa ce am fiert zaharul in apa, am adaugat 6 pliculete de ceai de fructe de padure si am lasat la infuzat inca 10 minute.







 apoi am turnat continutul in cofer, peste am adaugat apa rece, gheata si fructe de padure congelate.  la final am pus cateva crengute de rozmarin pentru un plus de savoare 











am adaugat zeama de la o jumatate de lamaie si am amestecat usor, ca sa nu se destrame fructele :)... am decorat paharele cu felii de lamaie si paie si le-am inveselit putin masa de lucru :) complementele indirecte erau mai usor de identificat :)) iar compunerile au fost mai creatine... asa, ca si ceaiul meu :))

 obiectiv indeplinit... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu