miercuri, 13 iunie 2012

Pachetele de vara :)

Le-am facut de ziua Sarei.


Necesar:
10 ciuperci, o ceapa, un catel de usturoi, un ardei kapia, un ardei mic chili, cateva ace de rozmarin, sare si piper dupa gust, un ou si foi de orez, o lingura de ulei de masline si aprox 250 ml ulei de floarea soarelui.





umplutura  e facuta din o ceapa, 10 ciuperci, cu un catel de usturoi, ace de rozmarin, ardei kapia tocat cubulete, un ardei chili, sare, piper, toate calite in ulei de masline. dupa ce s-au calit am lasat compozitia sa se raceasca si am pus un ou batut
apoi am luat foile de orez si le-am pus la inmuiat in apa. care una. au nevoie de cateva secunde de hidratare, cam 30. nu mai mult caci daca se inmoaie prea tare isi perd din consistenta.
le-am umplut cu o lingura de unplutura de ciperci
si le-am rulat ca pe sarmalutze :)
dupa care le-am prajit in ulei incins de floarea soarelui. este musai ca uleiul sa fie incins pentru ca sa nu intre mult in ulei in foile de orez dar si sa iasa crocante. si inca un aspect important, este nevoie de atentie cand sunt puse la prajut sa nu se atinga una de alta caci sunt tare iubarete si daca se lipesc nu prea le mai defaci... cred ca feromonii lor sunt foare puternici :))
et voilla
le-am servit cu sos de rosii picant si guacamole!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu