vineri, 15 iunie 2012

noodleshi cu legume

se pare ca mai noi bagam chinezarii, nu de alta dar se fac repede si sunt light. Kati express :p
necesar:
un pachet de noodles, un fir de ceapa verde, un dovlecel, un ardei kapia, cateva urechi de lemn, cativa morcovi mici congelati, ghimbir, un catel de usturoi, sare si piper.


azi am pregatit noodleshi cu legume trase la tigaie. noodlesi neobisnuiti pentru mine, caci pana acum cumparam de orez. acum am gasit unii din faina de mazare si faina de fasole mung. nu au un gust diferit, doar textura... uscati arata ca matasea, superbi :))




in primul rand am pus firele astea de matase la inmuiat in apa fierbinte. tot in acelasi timp am pus si urechile de lemn la hidratat. tot in apa fierbinte




urmeaza ceam mai grea treaba din aceasta reteta. tocatul legumelor si calitul lor :). am pregatit mai intai dovlecelul caci nu am vrut sa il calesc in ulei ca sa nu absoarba prea mult... asa ca l-am pregatit separat. l-am taiat fideluta si l-am facut pe gratar fara ulei

apoi am tocat ceapa si usturoiul si ghimbirul, le-am pus la calit in putin ulei de floarea soarelui, dupa ce s-au ingalbenit putin am pus urechile de lemn hidratate, morcoveii, kapia tocat fideluta. dupa ce s-au calit le-am rasturnat peste noodleshii hidratati si scursi de apa, am adaugat si dovleceii la gratar, ulei de masline si zeama de lamaie. am asezonat cu sare si piper si am amestecat bine. am lasat cam 15 minute ca sa absoarba noodlesii gustul din legume si gata
mie imi plac foarte tare :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu