duminică, 26 iunie 2011

Tarta cu bacon

De cand au venit caldurile am renuntat sa mai stau pe langa aragaz. Venirea Sarei de la tara m-a determinat sa fac o delicioasa tarta cu bacon, nu de alta dar a lipsit o saptamana si am simtit nevoia sa o intampin cu ceva bun :)

Este o reteta care implica foarte putin timp de pregatire si absolut nici un fel de talent, tinand cont de faptul ca am folosit aluat de foietaj, iar umplutura e facuta din ce mai e prin frigider.
Deci, am decongelat aluatul de foietaj, l-am intins in asa fel incat sa acopere de doua ori vasul de ceramica in care va fi coapta, am taiat foaia in 2, am uns vasul de ceramica cu unt si am asezat foaia de placinta
Am gaurit pe alocuri aluatul cu furculita ca sa nu se umfle si respectiv deformeze si apoi am pregatit umplututa:
- o ceapa pe care am tocato mediu
- 4 felii de bacon pe care le-am taiat cubulete
- o bucata de pastrama de piept de pui tocata cubulete
- 100 gr cascaval ras
- 4 oua batute
Am pus toate aceste ingrediente pe supratata foii de placinta, am presarat pe deasupra piper si boia iute.
Din cantitatea de oua am pastrat o parte pentru uns foaia de deasupra.

Si am acoperit cu cealalata jumatate de foaie pe care am unso cu oul pastrat, rozmarin tocat marunt si seminte de susan. Am gaurit si foaia de deasupra cu o furculita si am pus in cuptorul incins la 180 de grade.
Am lasat tarta la copt aproximativ 30 de minute pana s-a rumenit frumos

Este intr-un fel si anume: CAM BUNA. Nu vreau sa stiu cate calorii are :)) asta seara ne rasfatam ;)

Cu umplutura ne putem juca in functie de imaginatie, buget, resturi din frigider, preferinte... Acum ma gandesc ca baconul si pastrama pot fi inlocuite cu carne tocata, piept de pui, resturi de friptura ramase de la masa, ciuperci, conopida etc, ouale pot fi puse si intregi etc,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu