sâmbătă, 11 iunie 2011

Pulpa de curcan cu legume

Acum vreo 2 saptamani am gatit aceasta mancare delicioasa. Pentru ca vazusem pe blogul lui Dobro ca si-a achizitionat oala de lut, mi-am amintit ca mi-am cumparat si eu una din Bulgaria pe care nu am mai folosito de multa vreme. E drept ca este cam mica si asta este motivul pentru care nu prea o folosesc decat cand la masa sunt 2 persoane.
Am luat cativa cartofi mici noi, niste fasole verde congelata pe care o aveam in congelator si o ceapa verde mare pe care am tocato marunt si le-am pis in oala de lut. Am presarat sare si piper.
Apoi am pis carnea care a fost spalat ainainte si condimentata cu sare si piper
Si la sfarsit o rosie mare taiata felii.
Am acoperit si am pus la cuptor unde am lasat 2 ore

Timp in care am facut orez cu caramel si stafide si curat prin casa :))
Apoi cand s-a apropiat ora mesei eram gata si cu treaba prin casa si cu mancarea ;)

E o mancare satioasa, gustoasa pentru care nu e nevoie de foarte mult talent sau efort.

Sa ne fie de bine :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu