sâmbătă, 11 iunie 2011

Orez cu caramel si stafide

Nu stiam ce sa fac desert care sa nu fie copt, sa nu dureze mult si sa fie delicios. Si, pentru ca si eu si Sara aveam pofta de orez cu lapte m-am gandit sa il pregatesc ceva mai special.

Am topit 3 linguri de unt peste care am adaugat 5 linguri de zahar.
Am lasat la caramelizat, pana s-a format o pasta maronie. Peste aceasta pasta am adaugat o cana pe orez care a stat inainte in apa la inmuiat aproximativ 20 de minute, dupa ce a fost spalat bine.
Am amestecat bine si am adaugat 4 cesti de lapte (am folosit aceeasi ceasca cu care am masurat orezul).


Cand totul a inceput sa dea in clocot
Am pus o mana de stafide maronii si am lasat la fiert la foc mic

Cand orezul a fiert,
am acoperit oala si am lasat orezul sa se umfle.

MMMMM, este cam ... bun ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu