vineri, 24 iunie 2011

Limonada

din punctul meu de vedere aceasta este bautura perfecta pentru aceste zile caniculare, care ne ajuta sa ne hidratam, sa ne racorim, sa ne vitaminizam si sa simtim in acelasi timp si un gust savuros care pentru mine ste foarte important.

Dar cum am facut sa fie asa de savuroasa? Am luat 10 frunze de menta proaspata pe care le-am maruntit, impreuna cu cateva "ace" de rozmarin proaspat si am adaugat in mojar. Am pisat menta si rozmarinul impreuna cu 2 linguri de zahar brun pana au iesit toate uleiurile din plante.


Apoi am luat bucata de ghimbir si am dat de doua ori pe razatoare. E suficient cat sa ii dea o aroma placuta si sanatoasa, dar sa nu se simta ca e de la ghimbir. Trebuie sa recunosc ca nu ma innebunesc dupa gustul lui desi stiu cate beneficii poate aduce.
Apoi am pus toate aceste bunatati in blendar.

si am mixat 30 de secunde

Am luat apa rece de la frigider si am turnat intr-un cofer si peste am adaugat mixtura aromata si inca 4 linguri de zahar brun. Am amestecat bine si, voila

Si apoi am baut cu o sete si o placere greu de descris in cuvinte :))
Proaspat, sanatos, racoritor, delicios, bautura perfecta pentru o zi caniculara de vara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu