sâmbătă, 9 iulie 2011

Inghetata crunch

Am primit acum vreo trei saptamani o masinuta de inghetata de la surorile mele. Am fost happy pentru ca pandeam una pe la TCM, dar tot nu ma hotaram sa o cumpar. Cred ca am simtit ca nu voi avea ce sa fac cu doua :))). Prima inghetata pe care am facut-o la ea a fost de capsuni. Nu a iesit, pentru ca nu am respectat intocmai instructiunile de folosire a masinii. Aseara m-am gandit ca a venit timpul sa o pun din nou in practica. Asa ca am pus cuva masinii la congelator ca sa aiba putere mare de inghetare (ceea ce nu am facut la prima folosire), iar de dimineata am aterizat direct in piata dupa fructe proaspete.
Oferta a fost bogata, asa ca m-am hotarat sa fac inghetata din zmeura si afine.
Am spalat in jet de apa fructele si le-am pus in blender. Am pus cam o mana zdravana de zmeura (pentru ca in timp ce am spalat zmeura am mancat mai bine de jumatate din ea), una jumate de afine si 3 linguri de zahar brun.
Am mixat bine, bine ca sa se marunteasca fructele si eventual o parte din samburii de zmeura
Pentru ca blenderul meu este micut, am rasturnat fructele mixate intr-un castron si in blendar am adaugat 200 de ml de frisca lichida pe care am mixato trei secunde. Am adaugato peste mixtura de fructe cu inca 100 ml frisca nebatuta
Am amestecat bine ca sa se omogenizeze si apoi am turnat incet compozitia in masina de inghetata.
Dupa ce a inceput ca capete consistenta de inghetata am adaugat bucatele de baton de cereale
fulgi de ciocolata
si fulgi de migdale
am mai lasat inca 10 minute la mixat si gata :))))
Toata smecheria dureaza aproximativ o ora, iar rezultatul este incantator pentru papilele gustative. Multumesc dragele mele surori pentru jucaria cea noua :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu