duminică, 24 iulie 2011

Paste de orez cu pui si legume

Un adevarat festin bine meritat, dupa 2 ore de aerobic :)

Am folosit pentru o portie un sfert de ardei gras rosu mare, o jumatate de ceapa, 2 catei de usturoi, 2 linguri de boabe de fasole rosii din conserva, 3 linguri ulei de masline extravirgin nerafinat, un sfert de lingurita curry, 2 bucati de piept de pui (aprox 200 g).

Am taiat ingredientele fasii (carnea din piept de pui, usturoiu, ceapa si ardeiul) si le-am pus in tigaia incinsa. Le-am lasat la calit aproximativ 10 minute. Apoi am adaugat boabele de fasole si le-am lasat 2 minute sa traga boabele de fasole aromele.

In timp ce se caleau carnea si legumele, am pus apa la fiert cu sare si dupa ce apa a fiert am oprit focul, am pus pastele de orez (o papusa) si am acoperit. Dupa ce s-au inmuiat (aproximativ 3 minute) le-am rasturnat peste carne si legume. Avantajul pastelor de orez este ca se pot prepara rapid, la rece sau la cald, dupa preferinta. Daca le preparam in apa rece le vom lasa la inmuiat intre 7 si 10 minute.
Le-am amestecat bine ca sa se patrunda aromele in paste. Et... voila
Gustos, consistent si rapid, fara prea mare bataie de cap ;) si pentru ca am fost "cuminte", Nea Nicu mi-a adus un porumb fiert pe care il voi savura ca desert :)))

2 comentarii: