luni, 2 septembrie 2013

Kapia umpluti cu feta

se pare ca sunt usor obsedata de mancarea greceasca zilele astea. azi al micul dejun am pregatit aceasta reteta delicioasa. nu e usor de facut, in sensul ca e consumatoare de timp, dar merita efortul. eu am copt ardeii de aseara, azi doar i-am curatat de coaja si i-am umplut.









deci am luat 3 bucati de ardei kapia pe care i-am copt, i-am decojit, i-am curatat de cotoare si seminte. separat am facut o crema din:
- o bucata de 100 g de feta pe care am pisat-o cu furculita peste care am adaugat
- cateva linguri de lapte
- o lingura de ulei de masline
- o lingurita de oregano
- piper








am taiat ardeii in doua pentru ca erau prea lungi, apoi i-am umplut cu crema de branza.
intr-un vas de ceramica uns cu ulei de masline am asezat ardeii si pe deasupra am presarat piper si oregano.
i-am pus la cuptor 15 minute si i-am servit la micul dejun cu paine prajita











pana si mofrutosii casei si-au lins degetelele :))

deci, incercati. merita efortul, MAXIM

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu