sâmbătă, 31 august 2013

Chiftelute de dovlecel cu branza


le-am mancat la o carciuma greceasca si mi-au placut mult de tot. ei aveau chiftelute de dovlecei (evident) cu feta. eu le-am facut cu resturile de branza din frigi, mai exact doua feluri de telemea si cascaval afumat. deci as putea sa le numesc chiftelute de dovlecel cu trei branzici :))

aceasta reteta este o replica a retetei originale facuta dupa urechea si gustul meu.



am folosit:
- un dovlecel de marime medie pe care l-am ras pe razatoarea mare (multumesc Cristi M.),
- doua bucati de telemea de aprox 100 g (le-am ras si pe ele),
- 20 g de cascaval afumat ras,
- patru linguri de faina de stixuri fara gluten (pentru ca avem un coeliac in vizita ;)). faina de stixuri se face foarte simplu: se pun stixurile intr-o rasnita si se mixeaza. iese mai gustos decat daca as pune faina sau pesmet.
-un ou,
- sare si piper.




se amesteca ingredientele bine, se formeaza chiftelute care se pun la prajit in ulei incins. smecheria cu prajitul chiftelelor este ca dupa fiecare sarja sa se schimbe uleiul. asa ies toate chiftelutele fresh.










foarte simplu, rapid (aprox 20 de min cu tot cu prajit) si incredibil de bune. am folosit chiftelutele ca garnitura la creveti. toata lumea le-a apreciat :) ). nu si crevetii (in afara de mine ;) )

se pare ca nu am dat gres ;) deci, sa ne fie de bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu