joi, 12 septembrie 2013

Oua infasurate in bacon si cascaval




sunt bune si pentru felul 2 servite cu o garnitura dar, si pentru micul dejun. noi le-am mancat la micul dejun cu paine prajita.










am luat o tava de briose in care am asezat
cate doua felii de bacon pentru fiecare portie, ca in imagine. am pus cateva felii de ardei iute
















peste care am adaugat un ou intreg, piper














si apoi cascaval ras














am pus tava in cuptorul incins si le-am copt timp 15 minute. se pot tine in cuptor si mai putin, in functie de cum prefera fiecare consistenta oului. eu am preferat sa le fac tari!















cam asta e tot ce am avut de facut :)

o reteta simpla, gustoasa, rapida (20 de minute cu tot cu pregatire). 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu