vineri, 25 noiembrie 2011

Tort de biscuiti - de post

Am facut un tort de post pentru ziua mamei de nastere si ziua mea de nume.Timp de pregatire, aproximativ 40 de minute.

Ingredientele sunt astea
plus 25 ml cognac, o ciocolata amaruie care nu se vede in poza, dulceata de gutui si crema de ciocolata de la dr oetker.

Am luat biscuitii, 400 grame la numar, digestivi de orientare, i-am pisat. Am luat alunele, 250 grame, decojite si crude, le-am rasnit in masina de rasnit cafea (pentru un gust mai savuros se prajesc putin alunele, eu le-am lasat crude). Am amestecat praful de biscuiti cu alunele rasnite, peste care am pus 100 grame de stafide aurii, o tableta de ciocolata amaruie pe care am topito la microunde timp de 2 minute, 100 grame margarina becel, 2 linguri dulceata de gutui, 2 pliculete de vanilie de burbon. Am amestecat bine, bine si am facut din compozitie un blat.
Am mixat crema de ciocolata din plic de la dr oetker cu lapte de soia cu care am decorat tortul, iar la final am "presarat" margarete de napolitana :)
Bun, sa ne fie de bine :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu