sâmbătă, 12 noiembrie 2011

Rulada de carne de pork

In sfarsit mi-a venit cheful sa gatesc mai serios, asa :)))), (nu stiu cat ma va tine ca incepe postul de marti si vom manca mai multe salate, care nu se gatesc ... hehehe). Am facut o ciorba de burta, dar nu despre ea povestesc ci o pomenesc, ca sa ma dau mare;) (ca intr-adevar am gatit, nu gluma), aceasta rulada delicioasa pe care o prezint si pe care am papato cu garnitura de brocoli ... si, o prajitura pe care inca ma gandesc cum sa o denumesc, pentru ca nu e nici chec, nici pandispan... si pe care o voi posta ;)
Dar sa povestesc despre rulada, ca ea este personajul principal in aceasta postare. Am luat un kg de carne de pork, mai exact cotlet fara os, pe care am taiat-o in doua bucati in asa fel incat sa poata fi rulatecare, le-am condimentat cu condimente pentru carne de pork :) si le-am "masat" cu ulei de masline extra virgin ;). am impachetat carnea in folie alimentara si am lasato peste noapte la macerat.
De dimineata, am scos carnea din frigider si am batut-o bine, am puso pe gratar cate 5 minute pe fiecare parte. Apoi am taiat felii o bucata de marime medie de mozzarella, le-am asezat, pe bucata de carne batuta, pe ele, feliile, peste care am presarat sare. Apoi am luat o mana de frunze de busuioc proaspat, le-am tocat nu foarte marunt, le-am pus peste stratul de mozzarella si am rulat strans.
Am prins bine rulada cu bete de bambus pe care inainte de a le folosi le-am tinut la inmuiat in apa  (ca sa nu se arda). Apoi am pus prima rulada intr-un vas de ceramica
aceeasi procedura si pentru a doua bucata
deasupra am turnat sosul lasat de carne pe gratar si apoi am stropit cu ulei de malsine. Am pus vasul cu rulade in cuptorul incins, timp de 2 ore, si din cand in cand am stropit ruladele cu sosul din vas.
dupa ce s-a rumenit pe o parte am intors rulada pe partea cealalta, apoi dupa ce s-a rument si pe a doua parte am oprit cuptorul, acoperit bine vasul cu folie de aluminiu, am pus inapoi in cuptorul cald si am fugit la sala :)))))
Asa am servit, cu garnitura de brocoli fiarta la aburi peste care am adaugat mujdei de usutroi.
bunutzzz, mmmm... sa ne fie de bine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu