marți, 8 noiembrie 2011

Briose delicioase

aratoase si cu muuuulte calorii :)))) simplu de facut si rapiiiddddd


Ca doar o data pe an este Mihail si Gavriil si, nu am mai facut dulciuri de muuullltttaaaa vreme (nu ca as fi vreo slabuta si imi permit, dar...), sa se bucure si papilele noastre gustative...

Cum le-am facut:

am luat 3 oua, le-am separat galbenusul de albus, am batut albusul spuma apoi am adaugat treptat 6 linguri de zahar si 2 pachetele de zahar vanilat bourbon. Sara a amestecat bine, bine galbenusurile cu sare si cu 6 linguri de ulei pana s-au facut ca o maioneza. Apoi am turnat galbenusul peste albusul spuma, am amestecat bine si am adaugat faina treptat, lingura cu lingura (12 la numar) si un sfert de lingurita de praf de copt.

Dupa care am pus aluatul in formele de silicon, cu punga de ornat, mai intai am umplut jumatate de forma dupa care am  pus o bomboana cu ciocolata si umplutura de caramel de la Nestle, apoi am completat cu aluat, ca sa ramana bombonica la mijloc.

Le-am copt la foc moderat timp de 40 de minute si in timp ce se coceau ma facut crema de lamaie. Foarte greu de facut... se ia un pliculet de crema de lamaie de la Oetker, se ia un pahar de 250 ml de lapte si 3 linguri de zahar, se mixeaza mai intai la prima treapta si apoi la cea mai mare, pret de aproximativ 5 minute (cu indulgenta) si voila...avem crema de lamaie :) pentru oameni practici se zice frumos (pentru oameni comozi e adevarul :p ).

Bunnn, dupa ce s-au copt briosele si s-au racit, le-am scos din formele de silicon si le-am pus pe stativul frumos pe care l-am primit de la sora mea :)
Apoi le-am decorat cu minunata si rapida crema si cu bombonele colorate.

Fara menajamente de data asta... zahar alb, faina alba, bombonele, ciocolata ... multe calorii al naibii de gustoase :)))))
O sa avem pofta :))))))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu