miercuri, 25 decembrie 2013

Acadele de ciocolata





anul asta, pentru cadourile de Craciun, pentru cei dragi am "crosetat" acadele de ciocolata! se fac foarte repede, sunt o incantare vizuala si un deliciu pentru papile :)











am folosit 5 caise confiate, o mana de merisoare (cranberries) confiate, vreo 20 de migdale, 200 grame de ciocolata de menaj, 50 gr unt, frisca lichida 100 ml, bombonici mici colorate pentru decor si bete de frigarui.


am tocat marunt fructele confiate si le-am asesat pe hartie de pergament in gramajoare care sa defineasca cat de cat forma acadelei"(ca  o schita/sablon/matrita). in mijloc am asezat batul de frigaruie.



apoi am topit ciocolata in baie de apa impreuna cu frisca si untul si dupa am turnat-o (ciocolata) cu o lingura peste "formele" create din fructele confiate. formele ies neregulate si foarte interesante, putem sa ne jucam si sa dam frau creativitatii asa cum si cat ne permite ea :). deasupra am presarat migdalele tocate in bucati mari, restul de fructe confiate si bombonelele sidefate. apoi le-am scos la rece (eu le-am dus pe balcon dar pot fi puse la frigider sau intr-o camera racoroasa sau daca va grabiti chiar si la congelator) si cam intr-o ora s-au intarit. 







dupa ce s-au intarit le-am gustat first ca sa ma asigur ca :) mmmmm, sunt delicioase <3, apoi le-am ambalat frumos spre a le oferi in dar!


sa ne tihneasca Sarbatorile de Craciun!!! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu