joi, 26 decembrie 2013

Ciocofin

o minunatie fina si cremoasa, in combinatie cu sos si marmelada de portocale! 

am folosit:
150 gr ciocolata milka (o tableta de ciocolata neagra si o jumatate de tableta cu lapte)
50 gr unt
50 ml frisca lichida
4 lingurite de zahar
3 oua
6 linguri faina de migdale
un praf de sare



am topit ciocolata cu untul si frisca lichida in baie de abur, am lasat ciocolata topita sa se raceasca si am amestecat pe rand cele trei galbenusuri dupa care am incorporat 6 linguri de faina de migdale si praful de sare.








apoi separat am batut spuma cele 3 albusuri cu zaharul, iar la final am amestecat usor albusul (ca sa nu iasa prea mult aer din albus) cu restul compozitiei.












apoi am pus compozitia in forme, formele intr-o tava, in tava am pus apa fiarta pentru a favoriza cresterea. am pus tava in cuptorul incins timp de 15 minute








pentru sosul si marmelada de portocale am folosit:

2 portocale mari
4 linguri de zahar
50 gr de unt

am ras coaja de la portocale, am stors zeama celor doua  portocale si impreuna cu pulpa, zaharul si untul le-am pus la fiet. le-am lasat la foc mic pana cand a scazut compozitia la jumatate. apoi am trecut compozitia prin stracuratoare. asa am obtinut sos de portocala si marmelada :)







deliciosaaaaaaa!!! parol :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu