joi, 10 mai 2012

Mic dejun de rasfat

de dimineata ma intrebam cu ce sa imi rasfat copilul cum sa ii arat ca sunt alaturi de ea mai mult decat cuvinte? cum sa o fac sa se simta putin mai bine? si, cum isi rasfata o mama copilu decat cu ceva bun de mancare??? copilul adolescent in prag de examen de capacitate, trezita in fiecare dimineata la 6 jumate, cu ziua plina de scoala, meditatii, cura de slabire, pedalat...   :D... se pare ca mi-a venit ideea. clatite cu ce am prin frigider, gasesc eu ceva de combinat. am reusit sa ii smulg un zambet larg la prima ora a diminetii (ceea ce raaaaaaaaarrrr, in ultima vreme) si un pupic pe obraz... yeeeeeeeee

cum am primit asta? simplu. cu un ou, o cana cu lapte, un praf de sare, 4 linguri faina de macinis (ultima mea gaselnita) o banana mica, trei capsuni, 2 linguri de miere de albine si o jumatate de iaurt activia :)

aluatul de clatite l-am facut din oul pe care l-am batut, l-am amestecat cu laptele si faina. compozitia iese putin mai groasa decat la clatitele normale, pentru ca vreau o foaie mai carnoasa, mai consistenta, sa tina stomacul cat de cat aranjat pana se termina orele de curs.

le_am prajit in tigaitza mea mica. are diametrul cat o farfurie mica, cred ca 14 cm, fara ulei sau late grasimi ca sa le pastrez dietetice.
dupa ce am facut foile

le-am umplut cu fructe, miere si iaurt. am pus o foaie de clatita peste care am adaugat felii subtiri  de banana si jumatate de lingurita de miere
apoi peste am pus o foaie de clatita si peste am taiat doua capsuni felii iar pe deasupra o jumatate de lingurita de miere
inca o foaie de clatita si peste jumatatea de iaurt, o lingurita de miere si o capsuna pentru decor
si un praf de nuca de cocos :) si credeti-ma sunt divineeeeee. daca am obtinut asa un zambet larg si un pupic de la o adolescenta in plina dezvoltare hormonala.... :)) ma laud si eu
 ne rasfatam din cand in cand si cu papa bun si cu laude de sine ;) clatita democrata is still here :))
sa ne fie de bine!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu