duminică, 3 aprilie 2011

Cus-Cus cu ciuperci

Am fost saptamana asta in vizita la o prietena care mi-a recomandat aceasta reteta. Am puso in practica cateva zile mai tarziu, insa cu ceva adaugiri fata de reteta "originala" :)).

Am luat o jumatate de kg de ciuperci pe care le-am spalat, curatat si tocat in bucati medii. Am facut si o poza, dar am pierduto nu stiu pe unde si cum. Am taiat o capatana de usturoi in 2 si am puso in ulei de masline incins pentru 30 de secunde (am vazut eu ca marii maestri bucatari asa fac cu usturoiul).

Dupa care am adaugat ciupercile

si am acoperit oala cu un capac. Le-am lasat la fiert in aburi aproximativ 10 minute si apoi am adaugat o cana cu apa fiarta, am condimentat cu sare, piper alb, cimbru, chimen macinat, un varf de cutit de boia de ardei iute si o jumatate de lingurita de curry. Dupa inca 5 minute am adaugat o cana de cus-cus.

si am oprit flacara. Am acoperit cu un capac si am lasat 5 minute la crescut. Intre timp am tocat foarte marunt 2 legaturi de patrunjel si am stors o lamaie pe care le-am adaugat peste preparat. Am amestecat bine si am mai lasat cateva minute.
Am servit ca fel principal. Este delicios si satios. Fata de reteta prietenei mele am inlocuit ceapa cu usturoi, am adautat mai multe condimente si anume curry si chimen, am pus zeama de lamaie si patrunjel care din punctul meu de vedere au adaugat o savoare desavarsita :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu