vineri, 8 aprilie 2011

Biscuiti de post

Am fost cu o colega la Colegiu sa sustina un interviu si asa am ajuns pana la Unirea. Langa RBS-ul de la Unirea s-a deschis un magazin DM unde am gasit multe bunatati bio printre care si faina de alac. Asa ca, nemaifolosind am fost curiosasa si am puso de niste biscuiti de post (bio si dietetici :)). Am amestecat 200 gr de margarina cu 300 gr faina de alac, 100 ml bors de la tanti Mica vecina de palier, 100 ml ulei floarea soarelui, 200 gr zahar brun din trestie, 1 zahar vanilat, jumatate de lingurita de bicarbonat si trebuia un praf de sare pe care l-am ratat (mi-am dat seama acum scriind, cred ca din prea mult entuziasm am uitat!!!). HEHEHE
Bun, le-am amestecat bine pana s-a format o coca tare.
Dupa care am facut forme frumoase si vesele si le-am decorat pe ici pe colo cu fistic crud.

I-am pus in tavi si i-am bagat la cuptorul incalzit la 180 grade, 35 minute.

Simplu, rapid si delicios!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu