sâmbătă, 3 martie 2012

Budinca cu branza

nu stiam ce sa pregatesc pentru micul dejun asa ca am scanat frigiderul si mi-am dat seama ca am multa branza care expira in curand si ca ne-ar prinde bine o budinca aburind, cu miere... mmm
in primul rand am pus o mana de stafide aurii in apa fierbinte, la hidratat, dar aceste ptrocedeu ajuta si la curatarea lor. apoi am scos cele 2 cutii de branza de vaci lacteea de 0,2% grasime (250 g fiecare), 4 oua, 5 linguri de miere, coaja rasa de la o lamaie, le-am amestecat bine, bine. 
apoi am adaugat jumatate de pachetel de praf de copt, o lingura de tarate de psyllium, 2 linguri de faina de soia, 2 linguri de gris, o lingura de fulgi de ovaz si stafidele hidratate, am omogenizat copozitia.
apoi am pus compozita intr-un vas de ceramica iar deasupra compozitiei am pus cateva bucatele de margarina becel
si apoi in cuptorul incins, timp de jumatate de ora, sau pana se rumeneste
am taiat o felie peste care am adaudat o lingurita de miere
un mic dejun perfect pentru o zi de sambata... cald, savuros, consistent, sanatos. noua ne-a placut foarte mult :) sa ne fie de bine! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu