duminică, 29 ianuarie 2012

Cartofi prajiti cubulete cu oua jumari

este tot un truc pentru Sara, care este pretentioasa cand este vorba de oua. Ouale jumari impreuna cu cartofi le adora, pentru ca se amesteca gustul de cartof prajit cu jumarii de ou si ii dau un gust deosebit.
dar sa povestesc cum le-am pregatit. am luat un cartof, l-am curatat, l-am feliat pe lung apoi am taiat feliile fasii si fasiile cubulete marunte (nici mici ca se ard la parajit, nici mari ca nu sunt savurosi).
le-am sarat si le-am pus la prajit in ulei incins
si i-am lasat pana s-au rumenit, nu foarte tare incat sa se usuce. cam asa (sunt moi si usor rumeniti)
cat se prajeau cubuletele de cartofi am spart doua oua, peste care am adaugat cateva ace de rozmarin tocate marunt ca sa iasa toate aromele, un praf de sare si unul de piper.
le-am amestecat cu o furculita, dar nu prea tare (nu ca pentru omleta, doar cat sa se amestece omogen condimentele). am scurs tot uleiul din tigaie, lasand cartofii acolo (mai ramane ceva ulei pe cubuletele de cartofi care sa ajute prajirea jumarilor), si am turnat oul peste cartofi, pe care l-am amestecat continu cu o spatula de lemn. amestecul continu are rolul de a produce jumarile de ou dar si sa se lipeasca oul de cartofi.
e foarte buna combinatia, are un gust placut, cum ziceau si la inceput, deosebit. am incercat multe variante, cu cartofii pai, cu cartofii taiati mai mari, rezultatul nu este rau dar nu este acelasi gust.
sa ne fie de bine :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu