vineri, 17 mai 2013

Bombonici home made

o reteta pe care am cules-o dintr-o revista pe care am primit-o in mall-ul din Cotroceni... nu dau numele revistei, dar o citez pe Sara: "Eram sigura ca nu te poti abtine sa respecti reteta :))"




deci, am ras o bucata de ghimbir, cam 2 lingurite, un mar, am pasat o banana. le-am amestecat cu 1 lingura de miere si o lingurita de zeama de lamaie. am omogenizat. am rasnit 175 g de fulgi de ovaz, 50 g seinte de floarea soarelui crude, 50 g alune de padure crude, o lingura fulgi de nuca de cocos si o lingura de goji berry








am amestecat toate ingredientele, apoi am facut bilute din aluat












pe care le-am tavalit prin 50 g fulgi de nuca de cocos amestecata cu 25 g goji berry (le-a pus in rasnita first, ca sa se formeze fulgi de goji)








siiiiiiiiiiiiii, uite cine se linge deja pe degetele :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu