duminică, 20 martie 2011

Legume la gratar

A cumparat mama 2 vinete, pentru ca stie ca suntem mari mancacioase de vinete. Si pentru ca avem inca in congelator vinete coapte pentru salata si aceste vinete timpurii facute la forta nu sunt prea gustoase pentru salata m-am gandit sa le fac la gratar.

Asa ca am spala bine vinetele si le-am feliat. Le-am sarat si le-am lasat o ora sa sa inmoaie si sa scoata elimine zeama. Am taiat in 2 si 3 rosii, si am curatat ciuperci champinion si le-am taiat in doua. Asta ca sa fie mai consistenta masa de pranz.

Dupa ce s-au scurs vinetele, le-a pus in tigaia gratar bine incinsa. 3 minute pe o parte si 2 minute pe cealalta parte. Am pus langa si rosiile pe care le-am condimentat cu sare si piper.
Apoi am agaugat ciupercile
Si le-am servit cu ardei iute

si cu fresh de mere si morcovi
Simplu, usor, rapid, delicios. Sanatate curata :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu