joi, 26 mai 2011

Socata

pentru prima oara in viata am facut. Vanez socul de cand am vazut ca a inflorit in copaci si, de abia ieri am gasit sa cumpar de la o tanti care vindea florile pe marginea drumului. Sunt plimbate, ca atunci cand le-am gasit ma indreptam spre cabinet si nu am mai avut timp sa le duc acasa, asa ca le-am carat la cabinet si apoi le-am adus inapoi in drumul taberei :))

Am ajuns acasa si, evident ca nu am avut rabdare sa fac altceva inainte. Am pregatit 2 borcane de 4 litri si jumatate in care am adaugat in fiecare borcan cate 10 flori de soc, cate 2 lamai taiate cuburi mai mari, cate 15 linguri de zahar si cate 2 bucatele mici de drojdie. Am amestecat bine si le-am pus pe balcon. Acum arata asa
Are deja culoare si gust. A inceput sa fiarba si cam de 4 - 5 ori pe zi amestec in el ca sa nu se baloseasca :((, yac... Dupa trei zile de amestecat in el este numai bun de baut. Restul florilor( pentru am luat ca innecata :))) le-am pus la uscat, sa facem ceai la iarna.
O sa completez cu o poza cu produsul final :)), abia astept sa beau bunatatea de suc facut de manutele mele...
Iata si produsul final, care in final este vin :)))))).

Ma cam ia de cap de la el. S-a cam inasprint. Hm... Noroc ca Sarei nu ii place, ca o gaseam pe aici cantand la petunii... Data viitoare il voi lasa doar 2 zile la fiert si il voi opri din fiert imbuteliind sucul in peturi si pastrand-ul in frigider

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu